söndag 17 juni 2007

Själv lyssnar jag nästan bara på P1

Grattis till din blogg! Måste själv försöka komma igång, kanske under sommaren?

Ja, radion finns det mycket att tycka till om! Själv lyssnar jag nästan bara på P1, någon gång på P2 (i bilen, men min bilradio är så krånglig så jag törs nästan inte byta kanal. Fick leta i 14 dagar efter P1 sedan bilprovningen bytte kanal under testet....., nästa gång skall jag förbjuda dem att röra min radio!).

Tycker dock att nyheterna blivit sämre, för mycket upprepning. Det finns ju oändligt med nyheter så de borde väl byt ut några vid varje tillfälle. Ekot är också sämre nuförtiden, men det finns många duktiga journalister speciellt utlandskorrarna tycker jag.

Borde nog höra mer på Musikradion, tänker skaffa en bättre radio på kontoret, där jag ju sitter mycket framför datorn.

Monica

Inga kommentarer: