onsdag 20 juni 2007

P 2 skulle underlätta ytterligare för sina lyssnare

Hej gamle Halmstadlärjunge!

Roligt att få läsa dina kommentarer om bl.a P2. Håller med om mycket vad du skriver.

Tycker att P2 skulle underlätta ytterligare för sina lyssnare att lyssna på deras utbud över nätet. Det är ju fantastiskt att en hel månads utbud finns tillgängligt, när man vill, men det gäller att lättare kunna hitta det. Har föreslagit Elle-Kari Höjeberg att man borde se till att ha ett löpande register på detta utbud ordnat efter t. ex. kompositörer så att man ur detta lätt kan välja det man för ögonblicket längtar efter. Hon skulle undersöka saken men har inte återkommit. Tekniskt borde det vara helt realiserbart, sökprogram är ju vanliga. Om detta skulle fungera blir man ju inte på samma sätt beroende av var och när det råkar sändas.

F ö blir jag nästan vansinnig över att när jag lyssnar på P1 ideligen riskerar att behöva höra Annika Lantz tjatter i alla trailers !!

Tänkte jag skulle skrivit detta som mitt första inlägg på en bloggsida men jag lyckades inte hitta rätt så därför dessa direkta kommentarer.

Hälsningar Lars

Inga kommentarer: